|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / AVTA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
AVTA
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vybraná témata ve výuce angl. jazyka
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
16 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti se seznámí se současným děním v oboru a s tím související proměnou vzdělávacích procesů, tyto poznatky diskutují a aplikují ve vztahu k praxi.
|
Požadavky na studenta
|
Samostatné práce/dílčí úkoly, např. týdenní četba (2-3) textů a odevzdání písemných úkolů vycházejících z této četby
Aktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupinách.
|
Obsah
|
Předmět se zaměřuje na aktuální problematiku ve výuce anglického jazyka, která vycházejí z témat objevujících se ve školské legislativě, v odborných publikacích a na konferencích v České republice i v mezinárodním kontextu (např. role angličtiny jako mezinárodního jazyka, trendy ve výukových materiálech, apod.).Studenti získají povědomí o vývoji a proměně oboru a nezbytnému požadavku celoživotního vzdělávání se.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici kurz v Google Classroom se všemi podstatnými informacemi a materiály.
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. (100%),
PhDr. Klára Lancová, Ph.D. (100%),
Bc. Jana Saláková (100%),
PhDr. Eva Skopečková, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Widdowson, H.G. Defining issues in English language teaching. Oxford, 2003.
-
Doporučená:
ELLIS, Rod. Language teaching research and language pedagogy.. Oxford, 2012. ISBN 9781444336108.
-
Doporučená:
ALSAGOFF, Lubna et. al., eds. Principles and practices for teaching English as an international language.. New York, 2012. ISBN 9780415891677.
-
Doporučená:
MATSUDA, Aya. ed. Principles and practices of teaching English as an international language.. Londýn, 2012. ISBN 9781847697042.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
20
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat aktuální stav vybraného tématu
|
znát základní podtémata a problematiku vybraného tématu
|
vysvětlit důležitost vybraného tématu z pohledu výuky anglického jazyka
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
diskutovat proměnu profese
|
aplikovat teoretické poznatky daného tématu do plánování a vedení výuky
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
|
|
|
|