|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSS / PBP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSS
/
PBP
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Projekt bakalářské práce
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Projekt bakalárské práce
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
35 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je provést studující procesem tvorby projektu vlastní absolventské práce. Studenti a studentky budou pomocí seminárních diskusí rozvíjet nejen své úvahy nad tématem své práce, ale naučí se také získávat a reflektovat vhodné zdroje informací a promýšlet provázanost jednotlivých součást výzkumného projektu. Výsledkem práce v předmětu bude finální podoba projektu závěrečné práce.
|
Požadavky na studenta
|
Studium zadané literatury, průběžné zpracování zadaných písemných prací, závěrečný písemný test.
|
Obsah
|
Osnova předmětu:
1. Bakalářská práce -význam a očekávání
2. Volba tématu
3. Význam projektu pro závěrečnou práci práci.
4. Práce s databázemi odborné literatury
5. Mapování tématu v odborné literatuře
6. Vymezení cíle - rady a doporučení
7. Vymezení cíle - konzultace s vedoucími bakalářských prací.
8. Navazující součástí projektu závěrečné práce - abstrakt
9. Navazující součástí projektu závěrečné práce - východiska
10. Navazující součásti projektu závěrečné práce - mapování dosavadního vědění
11. Navazující součásti projektu závěrečné práce - Metodologie
12. Finalizace projektu závěrečné práce
13. Stanovení harmonogramu spolupráce s vedoucí či vedoucím závěrečné práce
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům a studentkám je k dispozici kurz v Google Classroom se všemi podstatnými informacemi a materiály.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Bell, Judith. Doing your research project : guide for first-time researchers in education, health and social science. 5th ed. Maidenhead : Open University Press, 2010. ISBN 978-0335-23582-7.
-
Základní:
Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.
-
Základní:
Hendl, Jan. Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat. 2015. ISBN 978-80-262-0981-2.
-
Základní:
Babbie, Earl R. The practice of social research. 12th ed. Belmont : Wadsworth, 2007. ISBN 0495598410.
-
Základní:
Punch, Keith. Úspěšný návrh výzkumu. Vyd. 1. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-468-7.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
13
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Celkem
|
26
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
popsat a vysvětlit přístupy sociální práce |
rozlišit hlavní metodologické přístupy v sociálních vědách |
rozlišit základní výzkumné metody oboru |
vysvětlit etické aspekty sociální práce a sociálně-vědního výzkumu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
připravit základní strukturu výzkumného projektu |
používat adekvátní termíny odpovídající pojmosloví oboru a sociálně vědního výzkumu |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat a vysvětlit jednotlivé náležitosti přípravy projektu pro kvalifikační práce |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
napsat kvalitní projekt bakalářské práce |
pracovat s databázemi odborné literatury |
formulovat výzkumné téma, zmapovat širší vědění o daném tématu, formulovat výzkumné otázky a navrhnout vhodný postup výzkumné práce |
zhodnotit zdroje literatury |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostudium, |
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
|
|
|
|