|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / ITMP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
ITMP
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
IT media, prezentace
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámení studentů s aktuálními možnostmi využití multimédií při prezentaci. Získají praktické poznatky a jejich aplikovatelnost v praxi. Předmět je individuálně propojen s vybranými tématy odborných a závěrečných prací.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních.
Soustavná domácí příprava.
Prezentace studentů v seminářích.
Vypracování semestrální práce.
|
Obsah
|
Seminář zaměřený na využití IT, multimédií a software. Podrobná analýza s ohledem na uplatnění v oboru. Důraz kladen na praktické poznatky a jejich aplikaci v praxi.
1. Obecné seznámení s multimédii;
2. Internetové databáze I.;
3. Internetové databáze II.;
4. Prezentace studentů - internetové databáze;
4. Workshop - multimédia;
5. IT a využití speciálního software v kinantropologii;
6. Workshop - software v oboru kinantropologie;
7. Workshop - multimediální prostředky testování v kinantropologii;
8. Prezentace - PowerPoint;
9. Workshop - zásady prezentace Powerpointu, texty, grafické objekty, transfer aplikací;
10. Prezentace studentů I.;
11. Prezentace studentů II.;
12. Právní aspekty v IT;
13. Shrnutí a závěr.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Katolická, Barbora. Elektronické informační zdroje pro uživatele na ZČU v Plzni. Informační bulletin CIV ISBN 80-7082-691-6 (2001). 2001.
-
Základní:
Hüther, J. Grundbegriffe Medienpädagogik;. München: KöPäd-Verl.,, 1999.
-
Základní:
Schell, Fred; Stolzenburg, Elke; Theunert, Helga. Medienkompetenz: Grundlagen und pädagogisches Handeln. München : Kopäd Verlag, 1999. ISBN 3-929061-38-4.
-
Základní:
Sokolowsky,P.,Šedivá,Z. Multimédia současnost budoucnosti. Praha, Grada, 1994.
-
Základní:
Papík, Richard. Strategie vyhledávání informací a elektronické informační zdroje. 1. vyd. Praha : Velryba, 2011. ISBN 978-80-85860-22-1.
-
Doporučená:
Klement, Milan. Grafické programy a multimédia - AutoCAD 2000. 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého, 2003. ISBN 80-244-0606-3.
-
Doporučená:
Ghercik, J. - Šimek, T. Power Point a prezentace. GCOMP, Praha, 1998. ISBN 8085649403.
-
Doporučená:
Pecinovský, Josef. PowerPoint 2007. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1960-3.
-
Doporučená:
Bertelsmann Stiftung, Heinz Nixdorf Stiftung. Studium Online, Hochschulentwicklung durch neue Medien,. Gütersloh.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
26
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
50
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
12
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Celkem
|
161
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
orientovat se v základní IT a multimediální problematice |
ovládat gramatiku a stylistiku ČJ na maturitní úrovni |
sestavit přehled o základní systémové struktuře počítačových programů |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
používat základní úkony při práci s PC a multimédii |
používat programy Word, Excel a PowerPoint na základní uživatelské úrovni |
disponovat základními poznatky o práci s grafikou na PC |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
disponovat přehledem o aktuálních počítačových a multimediálních aplikacích |
používat internetové zdroje včetně dostupných databází |
disponovat se základními právními aspekty spojenými s využitím internetu a multimédií |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat teoretické poznatky v praxi |
vytvořit prezentaci v PowerPointu včetně grafických úprav |
používat multimediální aplikace |
aplikovat export/ import multimediálních dat |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kombinovaná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Praktická zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s demonstrací, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Projektová výuka, |
Skupinová konzultace, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|