|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / APE6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
APE6
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro FPE 6
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen pro studenta pedagogické fakulty a navazuje na kurz UJP/APE5. Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, kompetencemi úrovně B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
maximálně 3 absence za semestr na seminářích, splnění 3 úkolů na 60%, prezentace.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého
|
Obsah
|
1. TED Talk - The sore problem of prosthetic limbs. Presentation skills - Taking the audience on the journey. Passive. Developing new technology.
2. Innovative approaches. The real value of digital tools. Online operations.
3. TED Talk - Work-life balance. Presentation skills - Pace and emphasis. Verb patterns with -ing and infinitive.
4. Leisure time around the world. Taking a break.
5. TED talk - Doodlers, unite! Presentation skills - Supporting key points with slides. Relative clauses. Looking for inspiration.
6. Agreeing to differ. Launching a new project.
7. Ted talk - 5 ways to listen better. Presentation skills - Body movement and gesture. Reported speech. How can I help?
8. Cross-cultural awareness. Helplines.
9. TED talk - Cloudy with a chance of joy. Presentation skills - Being enthusiastic. Articles. Resources.
10. International movements. Making enquiries.
11. TED talk - Dare to disagree. Presentation skills - Using pauses. Third conditional. Moments of change.
12. A letter to my younger self. Managing change.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
35
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
13
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit pomocná slovesa pro přítomné, minulé, předpřítomné a předminulé časy |
vyjmenovat spojení spojená s kariérou |
identifikovat formy budoucích časů a jejich použití |
identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový |
identifikovat narativní časy |
identifikovat přítomný a minulý trpný rod |
identifikovat první a druhý kondicionál |
vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí |
rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu |
rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
shrnout informace ze složitějších textů |
popsat spojení týkající se práce a kariery |
vyjádřit názor na úspěch a neúspěch |
vyjádřit budoucí plány |
popsat výzkum na trhu |
napsat krátký online medailónek |
zažádat o práci |
podpořit své argumenty |
napsat zápis ze schůzky |
discuss ethical awareness |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat technologie v každodenním životě |
rozlišit používání gerundia a infinitivu |
identifikovat nepřímou řeč |
identifikovat trpbný rod |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit druhy přízvuku v daných výrazech |
identifikovat adjektiva týkající se popisu osobnosti |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
plynule přecházet z tématu na jiné téma |
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
poradit si s neznámými slovíčky |
vysvětlit mezikulturní povědomí |
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
porozumění rychlé řeči |
interpretovat názor na work-life balance |
doložení klíčových bodů pomocí slidů |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Ústní zkouška, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
|
|
|
|