|
|
KMT/RMMŠ1
Development of Logic.&Mathem. Thinking 1
Guarantors: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
|
|
|
|
Course literature
KMT/RMMŠ1
-IS/STAG
Basic
VÁGNEROVÁ, M.,
Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy.
Kaslová, M.,
Předmatematické činnosti v předškolním vzdělávání
, Praha
2010
Kolláriková, Zuzana; Pupala, Branislav,
Předškolní a primární pedagogika = Predškolská a elementárna pedagogika
, Praha : Portál
2001
Smolíková, Kateřina,
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
, V Praze : Výzkumný ústav pedagogický
2004
Slavík, J., Hajerová Mullerová, L., Soukupová, P.,
Reflexe a hodnocení kvality výuky
, Plzeň
2020
Recommended
GRUSZCZYK-KOLCZYŃSKA, E.,
Dziecieca matematyka
, Warszawa
2005
http://fpe.zcu.cz/kmt/kmt/projekty/projekt_FRVS.html
http://fpe.zcu.cz/kmt/kmt/projekty/projekt_VS_15.html
Zagorová, V.,
Identifikace v mateřské škole. Bakalářská práce.
, Plzeň
2008
NOVÁKOVÁ, Eva, Bohumil NOVÁK,
Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol
Šmídlová, B.,
Ostré lineární uspořádání v mateřské škole se zaměřením na kvantitu. Bakalářská práce.
, Plzeň
2007
Spurná, Š.,
Prostorové uspořádání: zaměření na umístění objektu v prostoru. Bakalářská práce.
, Plzeň
2007
FUCHS, Eduard, Hana LIŠKOVÁ a Eva ZELENDOVÁ,
Rozvoj předmatematických představ dětí předškolního věku. Předškolní vzdělávání očima praxe.
, Praha
2015
|
|
|
|
|
KASLOVÁ, M. Předmatematické činnosti v předškolním vzdělávání. Praha: Raabe, 2010.
SMOLÍKOVÁ, K. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: VÚP, 2004.
SPURNÁ, Š. Prostorové uspořádání: zaměření na umístění objektu v prostoru. Bakalářská práce. Plzeň: ZČU, 2007
ŠMÍDLOVÁ, B. Ostré lineární uspořádání v mateřské škole se zaměřením na kvantitu. Bakalářská práce. Plzeň: ZČU, 2007.
VÁGNEROVÁ, M. Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. Praha: Karolinum, 2001.
ZAGOROVÁ, V. Identifikace objektů v mateřské škole. Bakalářská práce. Plzeň: ZČU, 2008.
Last updated:
17.02.2022
|
|
| |
|