Milé studentky,
předmět RJD7 navazuje a RJD6 a pokračuje v instruktáži, jak vyučovat ruský jazyk na 1. stupni základní školy. Vrátíme se k učebnicím, které jsou pro daný účel k dispizici, probereme, jak učit lexiku a gramatku a receptivní řečové dovednosti. Těším se na setkání a diskusi s Vámi.
Michaela Pešková
Celkový plán didaktického bloku výuky RJ:
Předmět
|
Obsah
|
Zakončení
|
RJD6/1
|
-
věčné otázky metodiky výuky cizího jazyka
-
začátečnická úroveň ve výuce rj
-
výuka cizího jazyka na 1. stupni ZŠ
-
výuka druhého cizího jazyka v RVP a ostatních oficiálních dokumentech
|
|
RJD6/2
|
|
Zp: účast na hodinách, příprava domácího úkolu, v případě absence stanovená seminární práce
Zk: seminární práce – analýza učebnice Pojechali
|
RJD7/1
|
|
|
RJD7/2
|
|
Zp: účast na hodinách, přednesení mikrovýstupu, v případě absence stanovená seminární práce
|
RJD8/1
|
-
produktivní řečové dovednosti – psaní, mluvení
-
problematika výuky ruštiny jako jazyka příbuzného češtině
|
|
RJD8/2
|
|
Zp: účast na hodinách, v případě absence stanovená seminární práce
|
Last updated:
03.04.2016