V e-mailech zasílaných vyučujícímu ohledně tohoto kurzu studenti uvádějí následující:
(1) v předmětu e-mailu: zkratku kurzu a charakteristiku problému
(2) v těle e-mailu: oslovení, vlastní problém, rozloučení a své jméno, studijní číslo, studovaný obor a ročník
Pokud e-mail nebude obsahovat něco z výše uvedeného, vyučující se necítí vázán povinností odpovědět.
V každém případě nicméně platí, že poskytnutí úplné vstupní informace zrychluje a zefektivňuje vzájemnou komunikaci. Pokud ze svých emailů nevynecháte důležité informace, zvyšujete svoji šanci na včasnou a úplnou odpověď.
Pro komunikaci se studenty silně preferuji oboustranné používání univerzitních emailových adres – mimo jiné proto, že dávají každému jasnou identitu, o každém emailu odeslaném v systému univerzitní pošty existuje na serveru uložený záznam, zprávy samy jsou pravidelně archivovány a u školních emailů hrozí výrazně nižší riziko neoprávněné klasifikace zprávy jako spamu. Prosím, respektujte tuto skutečnost. Výrazně tím snížíte šanci, že byste na odpověď čekali příliš dlouho, případně věčně.
Last updated:
26.02.2009