|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AU2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AU2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro umělce 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
23 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří se zajímají o umění, jazykovými kompetencemi A2.1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz rozšíří slovní zásobu z oblasti umění a designu.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky, které musí student splnit do konce výuky v daném semestru (viz harmonogram akademického roku ZČU), pokud není uvedeno jinak v obsahu předmětu, na Moodlu nebo v Google Classroom:
- Povinná docházka - 6 povolených absencí (u obou vyučujících dohromady). Omluva absence je možná pouze po předložení oficiálního potvrzení - od lékaře, vyučujícího jiného předmětu, Českých drah, policie, apod.
- Obecná část (Sieradzan - Teacher 1) - splnění 5 quizů (min 60 %)
- Odborná část (Hartman - Teacher 2) - 3 příspěvky do fóra na Moodle
------------------------------------------------------------------------
Zápočet probíhá formou závěrečného ústního pohovoru s vyučujícím (Teacher 2) na jedno z probraných témat.
Studentům, kteří předloží mezinárodně uznávaný certifikát o dosažené jazykové kompetenci min. B2 dle CEFR, může být uznána obecná část předmětu (Teacher 1).
|
Obsah
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2)
1.
T1: Future - will, predictions - will, won't, might. Inventions.
T2: My studio. My atelier.
2.
T1: Future plans and ambitions - going to. Plans.
T2: Materials.
3.
T1: Verbs and prepositions. Offers, suggestions and requests. Quiz 1 - Will, Going to
T2: Anatomy for artists.
4.
T1: Making comparisons. Family and friends. Character adjectives.
T2: Composition; Deadline: Forum 1 submission
5.
T1: Superlatives. Relationships. Quiz 2 - Comparative, Superlative
T2: Film
6.
T1: Leaving phone messages. On the phone. Chit chat
T2: Interview with an artist
7.
T1: Present continuous for future arrangements, Present Simple for routines. Travelling. Quiz 3 - Present Simple, Present Continuous, Deadline: Quizzes 1-3
T2: Video art
8.
T1: Inexact numbers, Quantifiers, possessive pronouns. Things we take on holiday.
T2: Performance art; Deadline: Forum 2 submission
9.
T1: Complaints and requests. Hotel problems. Quiz 4 - possessive pronouns
T2: Minimal art
10.
T1: Present perfect for unfinished past. Describing your home.
T2: Presentation skills
11.
T1: Verb patterns. Culture differences. Quiz 5 - Present perfect and verb patterns, Deadline: Quizzes 4-5
T2: Review
12.
T1: .Asking about places: "What...like?" Describing places of interest. Revision.
T2: Credit testing; Deadline: Forum 3 submission
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Projekt individuální [40]
|
10
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Celkem
|
102
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé) |
- rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech základních časech |
- identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen
|
- rozlišit běžně používaná počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
- vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé běžně používaných sloves |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- správně tvořit věty v časech přítomných a minulých a předpřítomném prostém |
- správně tvořit otázky v časech přítomných a minulých a předpřítomném prostém
|
- zdůvodnit výběr gramatického času
|
- správně používat modální slovesa
|
- strukturovat krátný text (např. krátké vypravování)
|
- interpretovat krátký text (1-2 odstavce) |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Obecná část
- identifikovat slovesné tvary budoucích časů
|
- vyjmenovat slovesa potřebná pro tvorbu návrhů a vznášení požadavků |
- rozlišit druhý a třetí stupeň přídavných jmen
|
- správně tvořit formy pro stupňování přídavných jmen (2. a 3. stupeň) |
- rozlišit předpony tvořící opačný význam přídavných jmen |
- rozlišit "some" a "any"
|
- vyjmenovat základní kvantifikátory
|
- vyjmenovat přivlastňovací zájmena
|
- vyjmenovat předměty, které má u sebe doma
|
- rozlišovat "for" a "since" ve větách v předpřítomném čase
|
- rozlišit slovesa "should, shouldn't, must" a účelový infinitiv
|
- rozlišit slovesa pojící se s ING a INF
|
Odborná část
- vyjmenovat předměty, které používá pro svou uměleckou tvorbu |
- vyjmenovat části lidského těla a základní fyzické rysy |
- vyjmenovat materiály používané v umělecké tvorbě |
- vyjmenovat filmové žánry |
- vyjmenovat specifika minimalistického umění |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Obecná část
- správně tvořit věty s použitím budoucích časů |
- správně volit předpony vyjadřující zápor pro slovesa |
- správně používat slovesa s předložkami
|
- správně používat modální slovesa (should, must) a účelový infinitiv |
- správně používat slovesné vzorce (slovesa pojící se s ING, nebo INF) |
- uskutečnit telefonní hovor a zanechat zprávu |
- popsat problémy v hotelu |
- správně formulovat věty v předpřítomném čase |
- vyjádřit návrhy a vznést požadavky a stížnosti |
- tvořit otázky "What ... like?" |
Odborná část
- popsat svoje studio, dílnu, ateliér |
- popsat lidské tělo a jeho rysy |
- popsat kompozici uměleckého díla (např. zlatý řez, centrální kompozice, atd.) |
- klasifikovat tradiční i méně tradiční materiály používané v umění |
- popsat filmové profese |
- naplánovat a provést rozhovor s umělcem |
- přednést prezentaci |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Test, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|