|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / SB1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
SB1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Španělština B1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
82 / -
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Opakovaný zápis
|
ANO
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen pro úplné začátečníky. Kurz připravuje na úroveň A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
- průběžné plnění zadávaných úkolů
- absolvování průběžného testu
- min. 75% úspěšnost v závěrečném testu
- min. 70% úspěšnost v závěrečném ústním přezkoušení
|
Obsah
|
1. Úvod, abeceda
2. Pozdravy, představování, rozloučení
3. Sloveso: být, mít
4. Číslovky základní 0-101
5. Osobní údaje: národnost a povolání
6. Ve třídě
7. Průběžný test, adresa
8. Domov a nábytek
9. Popis věcí a míst
10. Umístění věcí a osob
11. Barvy, popis osob
12. Vyjádření vlastnictví
13. Závěrečný test, analýza chyb, hodnocení
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Prisma, E. Prisma fusión A1+A2. 2007. ISBN 9788498480559.
-
Doporučená:
László, Sándor. Conversar es fácil. Audio MP3. Edelsa. 2011. ISBN 978-84-7711-963-0.
-
Doporučená:
Jacobi, C., Melone, E., Menon, L. Gramática en contexto (A1+B2). Edelsa.. 2011. ISBN 978-84-7711-716-2.
-
Doporučená:
Palomino, María. Gramática en diálogo + CD audio (A1+A2). enClaveEle. 2006. ISBN 9788496942493.
-
Doporučená:
FIN. Slovník španělsko - český a česko - španělský. 2008. ISBN 80-86002-86-1.
-
Doporučená:
Lingea. Slovník španělsko - český a česko - španělsý. 2009. ISBN 978-8097062-64-7.
-
Doporučená:
Macíková, O., Mlýnková,L. Současné španělštiny 1. díl + 3 audio CD- Computer Press. 2009. ISBN 9788025123935.
-
Doporučená:
Castro, F. Uso de la gramática espaňola - elemental. 2010. ISBN 978-84-7711-710-0.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Žádné, kurz je určen úplným začátečníkům. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Žádné, kurz je určen úplným začátečníkům. |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
Žádné, kurz je určen úplným začátečníkům. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- vyjmenovat abecedu, |
- rozlišit mužský a ženský rod, |
- rozlišit jednotné a množné číslo, |
- rozlišit určitý a neurčitý člen, |
- rozlišit tvary pravidelných sloves v přítomném čase, |
- rozlišit tvary nepravidelných sloves SER, TENER, HACER v přítomném čase, |
- rozlišit tvary přivlastňovacích zájmen, |
- vyjmenovat číslovky 0-101, |
- pojmenovat základní předměty ve třídě, |
- pojmenovat základní části domu a kusy nábytku, |
- rozlišit základní předložky, |
- rozlišit popisná přídavná jména |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- správně vyslovovat a číst text ve španělštině, |
- pozdravit a rozloučit se přiměřeně dané situaci, |
- představit sebe i známou osobu, |
- popsat jednoduchým způsobem bydlení, |
- popsat jednoduchým způsobem osobu nebo věc, |
- postihnout hlavní smysl krátkých a jednoduchých sdělení, |
- použít základní slovní zásobu a fráze týkající se povolání, rodiny, své osoby, |
- reagovat na otázky v rámci daných témat, |
- zeptat se na základní informace (tel. číslo, adresa) |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
Bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
- Demonstrace dovedností,
- Cvičení (praktické činnosti),
- Výuka podporovaná multimédii,
- Samostatná práce studentů,
- Skupinová výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|