|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9AAD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9AAD
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Analýza diskurzu
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/CAAD
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět vychází ze základních znalostí syntaktické roviny AJ a poskytuje systematický popis některých syntaktických struktur AJ z hlediska funkčně strukturálního, a to v rámci větné i nadvětné syntaxe. Pozornost je soustředěna na polovětné konstrukce jako prostředky větné kondenzace (projevy syntaktické synonymie) a dále na projevy syntaktické homonymie a na nutnost rozlišení těchto struktur z hlediska komunikativního záměru mluvčího. Pozornost je zaměřena na jejich uplatnění jako prostředků koheze textu (různá pojetí a definice elipsy a její druhy). Důraz je kladen na systematické uplatňování hlediska komparativního a na uvědomování si vzájemných souvislostí mezi jednotlivými rovinami jazykového systému jako prostředku komunikace. Cíl předmětu: schopnost identifikovat dané struktury, uvědomit si jejich funkci a aktivně je užívat.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích, seminární práce, písemný zápočtový test.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Quirk R., Greenbaum S., Leech G., Svartvik J. A Comprehensive Grammar of the English Language.. London, Longman, 1985.
-
Doporučená:
Greenbaum, Sidney; Quirk, Randolph. A student`s grammar of the English language. 1st pub. Harlow : Longman, 1990. ISBN 0-582-05971-2.
-
Doporučená:
Tárnyiková J. Chapters from Modern English Syntax (a Communicative Approacch).. Olomouc, FFUP, 1985.
-
Doporučená:
Dušková L. a kol. Mluvnice současné angličtiny na pozadí češtiny.. Praha, Academia 1994Praha, Academia 1994Praha, Academia 1994Praha, Academia, 1994.
-
Doporučená:
Vachek J. Selected Chapters from English Syntax.. Praha, SPN, 1974.
-
Doporučená:
Dušková, Libuše. Syntax současné angličtiny : sbírka textů a příkladů k syntaktickému rozboru. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1995. ISBN 80-7184-133-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|