|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / ATRS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
ATRS
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Bloková výstupová praxe
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
24 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je umožnit studentům prokázat schopnost uplatňovat teorie, přístupy a techniky, se kterými byli seznámeni v kurzech didaktiky angličtiny a osvojit si základní učitelské dovednosti.
|
Požadavky na studenta
|
Úspěšné zvládnutí výstupů
Písemné zpracování hodnocení výuky
Portfolio příprav a výukových materialů
|
Obsah
|
Studenti praxi realizují ve dvojici. Každý student odpovídá za výuku 6 vyučovacích hodin, které naplánoval ve spolupráci se svým kolegou. Ten se také účastní výuky jako pozorovatel, popřípadě asistent. Následně odučené hodinu také s kolegou reflektuje, a to i ve spolupráci s provázejícím učitelem/oborovým didaktikem. Celkem ve dvojici dojde k realizaci 12 vyučovacích hodin. Své zkušenosti a poznatky studenti průběžně písemně zpracovávají a reflektují a následně své poznatky diskutují v hodinách oborové didaktiky.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici kurz v Google Classroom se všemi podstatnými informacemi a materiály.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Richards, J. C. Key issue in language teaching. Cambridge, UK: Cambridge University Press. 2015.
-
Doporučená:
Scrivener, J. Classroom management techniques. Cambridge. 2012.
-
Doporučená:
Scrivener, J. Learning teaching. 3rd ed.. Macmillan Education. 2011.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
10
|
Celkem
|
50
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znát základní principy výuky anglického jazyka |
vyjmenovat oblasti, které jsou součástí plánování výuky |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat školní prostředí
|
popsat základní chod jazykové výuky na škole
|
popsat klíčové aspekty, které podporují kolegiální učení a spolupráci |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
odučit jazykovou jednotku
|
propojit výuku mezi jednotlivými hodinami a zajistit její souvislost
|
využít výukové materiály, které jsou k dispozici
|
reflektovat na svůj výstup ve výuce
|
identifikovat své silné a slabé stránky jako učitel
|
poskytnout podpůrnou zpětnou vazbu na přípravu do výuky |
vést s kolegou reflektivní rozhovor o odučené hodině |
reflektovat spolupráci s kolegou |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Klinická praxe pod dohledem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Klinická praxe pod dohledem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|