|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / APA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
APA
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro FPE (zkouška)
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
19 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
8 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen pro studenta pedagogické fakulty. Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, kompetencemi úrovně B2+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz je konverzační a je zaměřen na témata týkající se výuky a vzdělávání. V kurzu je použita projektová výuka.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
maximálně 3 absence za semestr na seminářích, vypracování a představení třech projektů na zadané téma, závěrečná sebereflexe.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého týdne výuky.
Požadavky na zkoušku:
Ústní zkouška formou pohovoru v angličtině na probraná témata.
|
Obsah
|
1. Course information. University vocabulary. Educational authorities.
2. Schooling systems in the UK/USA. Comparison with CZ.
3. Erasmus. Mobility programs. Cultural Awareness.
4. Project 1 presentations.
5. Using technologies in the classroom.
6. Using games and paper in the classroom.
7. Using audio-visual materials in the classroom.
8. Project 2 presentations.
9. Kids with special needs. Inclusion. Evaluating students.
10. Funding. Salaries. Qualification.
11. Teaching methods (CLIL etc)
12. Project 3 presentations.
13. Course evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
35
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
13
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
rozlišit čas minulý prostý a průběhový |
rozlišit formu předpřítomného času průběhového |
rozlišit formu předminulého času průběhového |
rozlišit první a druhý kondicionál |
identifikovat základní tvary modálních sloves |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat |
vyhledat v krátkých textech relevantní fakta a informace |
vysvětlit své názory a reakce při řešení problémů atd |
vyjádřit domněnky |
jednoduše popsat řadu situací v rámci známých témat a vyprávět příběh |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
identifikovat výrazy spojené s VS studiem
|
vyjmenovat technologie používané ve výuce |
charakterizovat používání videí ve výuce |
identifikovat výrazy spojené se specifickými potřebami dětí |
vysvětlit metodu CLIL |
identifikovat výrazy spojené s hodnocením |
rozlišit výukové systémy v anglicky mluvících zemích |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
správně popsat VŠ výukový systém, svůj studijní obor |
vytvořit projekt na zadané téma |
připravit exkurzi pro studenty svého studijního oboru |
adekvátně se vyjádřit o současných problémech be školství |
vytvořit jednoduchý výukový plán s metodou CLIL |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Skupinová prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Skupinová výuka, |
Projektová výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Projektová výuka, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|