|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAU / ANAE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAU
/
ANAE
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Adobe After Effects
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
10 / -
|
6 / 7
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
9 / -
|
5 / 5
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KVU/ANAE
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je naučit studenty základům a pokročilým funkcím programu Adobe After Effects, tedy nástrojům pro editaci videa, animaci a vybraným efektům, jako jsou barevné korekce, klíčování, stabilizace, trekování, expressions, 3D vrstvy.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na udělení zápočtu:
- aktivní účast na seminářích (70% účast v hodinách)
- vypracování a v termínu stanoveném vyučujícím i odevzdání všech dílčích seminárních úkolů dle pokynů vyučujícího
|
Obsah
|
1.- 4. Pracovní plocha, okna, menu, základní funkce, renderování.
5. - 6. Plošková animace loutky v programu After Effects.
7. - 13. Efekty, barevné korekce, klíčování, stabilizace, trekování, expressions, 3D vrstvy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Meyer Cris, Meyer Trish. Adobe After Effects - Výukový průvodce tvorbou videoefektů a animací. ISBN 9788025125007.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
109
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
na základní úrovni porovnávat a analyzovat různé výtvarné výrazy z hlediska estetického, sémiotického a technického
reprodukovat znalosti o historických i současných stylových kánonech
reprodukovat znalosti o vizuálních prostředcích vhodných pro animovanou tvorbu
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
pracovat samostatně a flexibilně reagovat na hodnotící komentáře vyučujícího
projevit vlastní kreativitu ve vztahu k obecným zadáním a vůli hledat různá výtvarná řešení, alterovat je a konstruktivně hodnotit
projevit snahu o výtvarný experiment a hledání originálního a výstižného řešení zadaného problému
na základní uživatelské úrovni ovládat některé základní počítačové a digitální programy pro tvorbu grafiky, animací, atp. |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student: - používá jednotlivé varianty programu Flash pro jednoduché aplikace (www stránky, doplňky prezentací, prvky s možností interaktivních vstupu), - vytvoří jednoduchý interaktivní program, jenž je z softwarového hlediska funkční, disponuje nápaditým námětem a po výtvarné stránce je originálně zpracovaný, - zohlední cílovou skupinu či charakter adresáta, - pracuje jako součást týmu na společném ateliérovém projektu, - vyřeší samostatné seminární úkoly v podobě krátkých gagů či minipříběhů, - chápe podstatu spolupráce programátor - animátor, - aplikuje dovednosti pro převedení interaktivní aplikacedfo finální podoby v různých formátech |
o technologických postupech v oblasti editace videa včetně škály doprovodných a postprodukčních efektů,
o možnostech využití programu Adobe After Effect a jeho nástrojů pro editaci videa,
základů filmařského a animátorského názvosloví, chápe souvislost obou oborů,
o charakteru a možnostech video artu a jeho představitelích,
o plánování projektu samostatně i v rámci týmu (skici, scénáře, storyboardy, animační práce, programátorská práce) |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
používat jednotlivé varianty programu Adobe After Effects pro základní editaci videa,
používat editovací nástroje vida a animace jako barevné korekce, klíčování, stabilizace, trekování, expressions, 3D vrstvy,
zohlednit cílovou skupinu či charakter adresáta,
aplikovat dovednosti pro převedení projektu do videa v různých formátech,
být schopen akceptovat a tvůrčím způsobem využít hodnotící a kritické response, být sám schopen základní reflexe vlastního díla,
samostatně hledat vhodná výtvarná řešení, porovnávat různá řešení a volí mezi různými variantami |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s analýzou videozáznamu, |
Přednáška s diskusí, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Diskuse, |
|
|
|
|