|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAU / ANBS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAU
/
ANBS
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
12
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KVU/ANBS
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Naučit studenta formou dialogu optimálnímu pracovnímu postupu při řešení a realizaci zadaného výtvarného úkolu dle zadání bakalářské práce. Obeznámit studenta s psaním odborného textu dle daných pravidel. Poučit studenta o formálních náležitostech teoretické části práce.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky pro udělení zápočtu:
- pravidelná aktivní účast na seminářích,
- systematické studium literatury a ostatních pramenů v souladu se zadáním bakalářské práce,
- respektování stanoveného harmonogramu prací a metodických pokynů vedoucího práce (průběžné plnění úkolů během semestru dle pokynů vedoucího práce),
- do vedoucím práce stanoveného termínu předložení konečné verze zpracované teoretické i praktické části práce vedoucímu ke konzultaci včetně uložení kompletní poslední verze práce na elektronický nosič,
- do vedoucím práce stanoveného termínu předložení prezentace práce prostřednictvím PC k obhajobě při SZZ,
- dle pokynu vedoucího práce instalace výsledného díla do vhodného prostoru.
|
Obsah
|
1. - 13.
Systematická práce s prameny.
Systematická realizace výtvarného úkolu.
Systematická tvorba teoretické části práce.
Pravidelné konzultace.
Tvorba prezentace práce prostřednictvím PC k obhajobě při SZZ.
Tvorba výtvarné i teoretické části práce ve stanoveném termínu a rozsahu dle zadání práce.
Uložení výsledné verze kompletní práce na CD.
Instalace uměleckého díla do vhodného prostoru dle pokynu vedoucího práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
30
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
245
|
Celkem
|
314
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
vybavit si běžné znalosti o technických a technologických postupech a charakteristikách svého oboru,
specifikovat základní znalosti z podpůrných uměleckých disciplín a jejich souvislosti s vlastním oborem,
o historických i současných stylových kánonech, o jejich přesahu do společenskovědních oborů,
o plánování projektu, organizaci práce a její analýze po straně námětu, techniky i formy, |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
schopnost na teoretické úrovni analyzovat danou problematiku, objasnit ji a odborně pojednat textovou formou,
dodržovat stanovené termíny a pracovat ve stanoveném časovém rozmezí,
samostatně zpracovat rozsáhlejší projekt se všemi jednotlivými fázemi, dlouhodobě se věnovat jednomu úkolu,
pracovat samostatně a flexibilně reagovat na hodnotící komentáře vyučujícího
projevit vlastní kreativitu ve vztahu k obecným zadáním a vůli hledat různá výtvarná řešení, alterovat je a konstruktivně hodnotit |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
povinných a formálních náležitostí k odevzdání kvalifikační bakalářské práce,
o teoretických a praktických stránkách své kvalifikační práce a možnostech jejich forem,
o možnostech a praktikách obhajoby vlastní práce před odborným i laickým publikem,
o hodnotících kritériích vztahujících se ke kvalifikační práci |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
vypracovat komplexní projekt výtvarné povahy a doplnit ho odpovídajícím odborným textem obsahujícím analýzu dané problematiky a jejího pojednání,
objektivně zhodnotit své možnosti a schopnosti, navrhnout a vyhodnotit nejvhodnější řešení,
být schopen akceptovat a tvůrčím způsobem využít hodnotící a kritické response, být sám schopen základní reflexe vlastního díla,
být schopen práci v řádném termínu elektronicky odevzdat a poté obhájit, |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Diskuse, |
|
|
|
|