|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGI / MGAP3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGI
/
MGAP3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Ateliér preinkubace 3
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
11
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
3 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KDE/MGAP3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět Ateliér preinkubace 3 je součástí komponovaného cyklu výuky předmětů Ateliér preinkubace 1 - 3, simulujících konkrétní model praxe studenta magisterského studia v daném oboru.
Cílem výuky předmětu je formou smíšených mezioborových týmů prostřednictvím praktické zkušenosti naučit studenta komunikaci s konkrétním zadavatelem určité zakázky při současné aktivní účasti zadavatele při korekturách a prezentaci rozpracovaného projektu. Pod vedením vedoucího speciálního ateliéru, hostujícího pedagoga z jiné vysoké školy či hostujícího odborníka z praxe vybavit studenta kompetencemi pro spolupráci s konkrétním zákazníkem (firmou, vydavatelstvím, reklamní agenturou, státní institucí apod.) - vyhovět požadavkům zadavatele, respektovat požadované termíny realizace, prezentovat své koncepce, tvořit v interakci s dalšími účastníky týmu atd.
Dle rozsahu zakázky může být zadání řešeno v rámci oborových či mezioborových realizačních týmů.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky pro udělení zápočtu: - účast na seminářích, - splnění a předložení všech zadaných průběžných ateliérových úkolů (seminárních prací) v rozsahu a v termínech stanovených vyučujícím.
Požadavky pro absolvování zkoušky: - předchozí úspěšné získání zápočtu, - průběžné práce na semestrálním projektu, - povinné korektury, - odevzdání semestrálního projektu, - prezentace.
|
Obsah
|
1. Seznámení studentů s projektem Preinkubace, první kontakt se zadavatelem projektu, prezentace zadavatele, formulace zadání projektu, definice cílů, seznámení s výsledky průzkumu trhu apod. 2. Vybudování studentských týmů. Exkurze ve firmě zadavatele a seznámení s technologickými a materiálovými limity zakázky. 3. Rešerše a upřesnění zacílení projektu. 4. První ideové skicy a zdůraznění hlavních směrů řešení. Vyladění struktury týmu na základě ideových skic. 5. Rozvíjení zúženého počtu variant - přestavění týmu podle počtu variant. 6. Výběr jedné z variant k realizaci a přeskupení týmu pro finalizaci vybraného návrhu. 7. Dopracování vybrané varianty a přerozdělení práce pro dotažení tvorby vizualizace modelů či maket. 8. Dotažení vizualizace a tvorba modelů či maket. Vyladění týmu pro práci na definitivě. 9.-12. Práce na definitivě. Příprava veřejné prezentace a rozdělení úkolů v týmu. 13. Veřejná prezentace a obhajoba realizace za přítomnosti vedoucího projektu a zadavatele. Vyhodnocení projektu v rámci týmů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
130
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
40
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
45
|
Projekt individuální [40]
|
60
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
285
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
reflektovat a prezentovat své dosavadní profesní zkušenosti získané v průběhu studia pracovníkům institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi,
zhodnotit své kompetence s ohledem na nabízený typ činností,
aplikovat veškeré své profesní znalosti získané v předmětech profilujícího základu a dalších |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
komunikovat s pracovníky institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi,
uplatnit svoji kreativitu v intencích svěřených a řešených úkolů,
porovnat vlastní očekávání, akademickou kulturu a praxi a vyvodit z tohoto srovnání důsledky pro své další studijní i profesní směřování,
tlumočit získané poznatky spolužákům a pedagogům na fakultě, popřípadě širší veřejnosti |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
reflektovat a prezentovat své dosavadní profesní zkušenosti získané v průběhu studia pracovníkům institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi,
zhodnotit své kompetence s ohledem na nabízený typ činností,
aplikovat veškeré své profesní znalosti získané v předmětech profilujícího základu a dalších,
získané v průběhu praxe, jako pevnou součást osobního know - how |
z oblasti team managementu důležité pro sestavení týmu, rozdělení kompetencí a odpovědnosti,
z oblasti time managementu nutné pro sestavení harmonogramu projektu a odhadu časové náročnosti jednotlivých fází od přípravné po finální,
pokročilé znalosti v oblasti grafického designu důležité pro tvorbu vlastního projektu i doprovodné marketingové aktivity,
z oblasti umělecko - estetických kritérií nutných pro formulování kritických soudů, které pomáhají nastavit, udržet a obhájit celkové stylové pojetí projektu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
komunikovat s pracovníky institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi,
uplatnit svoji kreativitu v intencích svěřených a řešených úkolů,
porovnat vlastní očekávání, akademickou kulturu a praxi a vyvodit z tohoto srovnání důsledky pro své další studijní i profesní směřování,
tlumočit získané poznatky spolužákům a pedagogům na fakultě, popřípadě širší veřejnosti,
ocenit, či kriticky zhodnotit subjekt, u něhož vykonal praxi, a navrhnout doporučení pro budoucnost garantovi předmětu |
sestaví, vede a řídí tým pověřený tvorbou multimediálního projektu nebo projektu realizovaného s využitím motion nebo interactive designu,
volí a spoluvytváří marketingový a propagační materiál spojený s prezentací projektu odborné i širší veřejnosti a cílové skupině,
uplatňuje svoji kreativitu v oblasti vizuální představivosti a je schopen své návrhy vizualizovat a představovat týmu, vyučujícícmu, popřípadě zadavatelům z praxe,
prezentuje a přesvědčivě obhajuje projekt a propagační kampaň zadavatelům, odborníkům z praxe i širší veřejnosti |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Přednáška s demonstrací, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
|
|
|
|