|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKY / DPAŘR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKY
/
DPAŘR
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Diplomová práce AŘR
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
18
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
7 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Vypracování diplomové práce je nutnou podmínkou pro konání státní závěrečné zkoušky pro specializaci Automatické řízení a robotika programu KŘT. Diplomovou práci zadává oborová katedra v souladu s fakultním řádem pro státní závěrečné
zkoušky.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou pro udělení zápočtu je aktivní účast na konzultacích ke zpracování kvalifikační práce a její předložení vedoucímu práce v jím požadovaném stupni rozpracování.
|
Obsah
|
Student samostatně řeší problematiku v zadané diplomové práci a předkládá ji v písemné formě.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Meško, Dušan; Katuščák, Dušan; Findra, Ján. Akademická příručka. Martin : Osveta, 2006. ISBN 80-8063-219-7.
-
Doporučená:
Dle zadání diplomové práce./ With regard to the MA thesis topic..
-
Doporučená:
Katuščák, Dušan; Drobíková, Barbora; Papík, Richard. Jak psát závěrečné a kvalifikační práce : jak psát bakalářské práce, diplomové práce, dizertační práce, specializační práce, habilitační práce, seminární a ročníkové práce, práce studentské vědecké a odborné činnosti, jak vytvořit bibliografické citace a odkazy a citovat tradiční a elektronické dokumenty. 5. vyd., v českém jazyce 1. [Nitra] : Enigma, 2008. ISBN 978-80-89132-70-6.
-
Doporučená:
www.kky.zcu.cz.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
468
|
Celkem
|
468
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Prokázat pokročilé znalosti z teorie řízení, robustního a optimálního řízení, teorie odhadu a identifikace systémů. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Připravit experiment,
Zkonstruovat model reálného systému, ověřil jeho platnost,
Využít model pro úlohy řízení, rozhodování či detekce, |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Samostatně a efektivně vyhledávat relevantní informace, studovat odbornou literaturu a aplikovat v ní získané poznatky na řešení konkrétních problémů. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti by měli být schopni:
- vymezit a formulovat inženýrský problém,
- aplikovat vědecký přístup a metody ze studovaného oboru pro jeho řešení,
- aplikovat znalosti a dovednosti získané v průběhu navazujícího magisterského studia daného oboru,
- získávat potřebné informace a provádět jejich kritické hodnocení,
- prezentovat řešení problému v písemné i ústní formě |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- provádět komplexní analýzu problémů v oblasti kybernetiky a řídicí techniky,
- dekomponovat i složité technické a netechnické procesy,
- vyvíjet matematické modely technických i netechnických procesů metodou experimentální identifikace či matematického modelování na základě přírodních zákonů,
-aplikovat současné standardní metody syntézy řízení dynamických systémů |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Individuální konzultace, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Individuální konzultace, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Řešení problémů, |
|
|
|
|