Course objectives:
|
Předmět je určen pouze účastníkům celoživotního vzdělávání. Cílem kurzu je prohloubení znalostí a dovedností vybraných cirkusových disciplín získaných v kurzu předcházející úrovně (např. balanční techniky, párová akrobacie, žonglování s míčky, závěsná akrobacie na šálách a na kruhu). Účastník kurzu se naučí pracovat se svým tělem coby výrazovým prostředkem, naučí se cviky pro komplexní protažení a zahřátí pohybového aparátu. Se zvyšující se náročností jednotlivých disciplín nového cirkusu dojde ke zlepšení fyzické kondice účastníka a k rozšíření jeho pohybových schopností a dovedností. Účastník bude po absolvování kurzu schopen sám vytvořit krátké vystoupení.
|
Requirements on student
|
Požadavky na získání zápočtu:
- pravidelná docházka na výuku,
- průběžné plnění a odevzdávání všech zadaných seminárních úkolů v požadované kvalitě a v termínech stanovených vyučujícím.
|
Content
|
Výuka kurzu bude realizována formou praktické výuky doplněné teoretickým výkladem v rozsahu 13 týdnů/semestr vždy po 2 hod./týden. Přehled probírané látky: 1. Základní informace o semestru, základní gymnastická průprava. 2. Základy balančních technik např. rollo-bollo, chodící koule. 3. Základy párové akrobacie a acroyogy. 4. Základy žonglování s míčky. 5. Základy hoopingu. 6. Základy závěsné akrobacie na šálách. 7. Základy závěsné akrobacie na kruhu. 8.-13. prohlubování dovedností vybraných technik.
Výuka bude probíhat v tělocvičně ZČU nebo v prostorách Žongléros Ansámbl, z. s.
|
Activities
|
|
Fields of study
|
|
Guarantors and lecturers
|
|
Literature
|
|
Time requirements
|
All forms of study
|
Activities
|
Time requirements for activity [h]
|
Contact hours
|
26
|
Total
|
26
|
|
Prerequisites
|
Knowledge - students are expected to possess the following knowledge before the course commences to finish it successfully: |
Knowledge and skills acquired in previous studies the focus. |
|
Learning outcomes
|
Knowledge - knowledge resulting from the course: |
Students will control work with Adobe Flash. Can create a simple animation, web applications, simple animated text spots, interactive software - PC games, teaching aids, etc. |
|
Assessment methods
|
Knowledge - knowledge achieved by taking this course are verified by the following means: |
Skills demonstration during practicum |
Seminar work |
Individual presentation at a seminar |
Continuous assessment |
|
Teaching methods
|
Knowledge - the following training methods are used to achieve the required knowledge: |
Lecture with visual aids |
Practicum |
Multimedia supported teaching |
Task-based study method |
Skills demonstration |
Individual study |
Students' portfolio |
One-to-One tutorial |
Interactive lecture |
|